Grupa Oto:     Bolesławiec Brzeg Dzierzoniów Głogów Góra Śl. Jawor Jelenia Góra Kamienna Góra Kłodzko Legnica Lubań Lubin Lwówek Milicz Nowogrodziec Nysa Oława Oleśnica Paczków Polkowice
Środa Śl. Strzelin Świdnica Trzebnica Wałbrzych WielkaWyspa Wołów Wrocław Powiat Wrocławski Ząbkowice Śl. Zgorzelec Ziębice Złotoryja Nieruchomości Ogłoszenia Dobre Miejsca Dolny Śląsk

Legnica
Legnickie Biuro Obsługi Klienta cieszy się uznaniem mieszkańców

     autor:
Share on Facebook   Share on Google+   Tweet about this on Twitter   Share on LinkedIn  
- Biuro obsługi klienta w ratuszu, gdzie można sprawnie załatwić w jednym miejscu bardzo wiele spraw, zdecydowanie się nam podoba - mówią dzisiejsi klienci, pani Barbara i Janusz z Legnicy. - To też fajny kontakt z urzędnikami.
Legnickie Biuro Obsługi Klienta cieszy się uznaniem mieszkańców

- Od 19 kwietnia, gdy nasze biuro zostało otwarte, obsłużyliśmy już ponad tysiąc osób – podkreśla szefowa biura, Dominika Słapek. – Cieszy nas, że klienci wychodzą zadowoleni. Każdego dnia udzielamy blisko dwieście porad i informacji.

- Założyliśmy, że to będzie miejsce profesjonalnej obsługi naszych mieszkańców. Tak się już dzieje. Biuro po prostu tętni życiem – mówi prezydent Tadeusz Krzakowski. - Zabytkowa sala na parterze została nowocześnie urządzona i wyposażona. Posiada osiem stanowisk do rozmów z urzędnikami, którzy informują, w jaki sposób załatwić sprawę oraz przekazują niezbędne do tego wnioski i formularze.

W poniedziałek i wtorek, tuż przed świętami majowymi, prezydent miasta i urzędniczki rozdawały klientom biało-czerwone flagi. Otrzymało je aż 100 osób.

W biurze (sala nr 5) zainstalowany jest nowoczesny system informacyjny i zarządzający ruchem klientów, oczekujących na załatwienie spraw. Przed wejściem do biura z biletomatu pobieramy bilet do określonego stanowiska. Podchodzimy do niego po ukazaniu się na ekranie numeru biletu i po informacji tonowej. Osoby niepełnosprawne (głuchoniemi) są obsługiwane przez tłumacza języka migowego za pośrednictwem komunikatora „skype”.

Klienci mogą korzystać m.in. z: informacji ogólnych, potwierdzania, przedłużania i unieważniania profilu zaufanego, aktywacji konta PLIP (Platforma Informacyjno Płatnicza), która umożliwia przeglądanie swoich zobowiązań wobec gminy, z przyjmowania korespondencji. Znajdą tu wiedzę o Karcie Dużej Rodziny, aktywizacji zawodowej osób niepełnosprawnych, o transporcie publicznym, gospodarce lokalami mieszkalnymi, utrzymaniu i remontach dróg, o podatkach czy też opłatach za odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych.

W biurze utworzono stanowiska do obsługi najbardziej newralgicznych wydziałów Urzędu Miasta: zdrowia i spraw społecznych, infrastruktury komunalnej, finansowy, środowiska i gospodarowania odpadami oraz administracyjno-gospodarczy. Do ich zadań należy bezpośrednia obsługa klienta, czyli przyjmowanie i wydawanie wniosków, pomoc w ich wypełnianiu oraz udzielanie możliwie wyczerpującej informacji w każdej kategorii spraw.


otomedia.pl



Dzisiaj
Poniedziałek 22 lipca 2019
Imieniny
Magdaleny, Mileny, Wawrzyńca

tel. 660 725 808
tel. 512 745 851
reklama@otomedia.pl
o © 2007 - 2019 Otomedia sp. z o.o.
Redakcja  |   Reklama  |   Otomedia.pl