Grupa Oto:     Bolesławiec Brzeg Dzierzoniów Głogów Góra Śl. Jawor Jelenia Góra Kamienna Góra Kłodzko Legnica Lubań Lubin Lwówek Milicz Nowogrodziec Nysa Oława Oleśnica Paczków Polkowice
Środa Śl. Strzelin Świdnica Trzebnica Wałbrzych WielkaWyspa Wołów Wrocław Powiat Wrocławski Ząbkowice Śl. Zgorzelec Ziębice Złotoryja Nieruchomości Ogłoszenia Dobre Miejsca Dolny Śląsk

Legnica
Pozycjonowanie - jak wyprzedzić swoich konkurentów w wyszukiwarce Google?

     autor:
artykuł sponsorowany
Share on Facebook   Share on Google+   Tweet about this on Twitter   Share on LinkedIn  
W dzisiejszych czasach coraz więcej osób wyszukuje usługodawców w Internecie i dokonuje zakupów online. Aby pozyskać wielu potencjalnych klientów potrzebna jest nie tylko porządna witryna firmowa lub sklep online, ale również sprawdzony marketing internetowy.

Moda na pozycjonowanie

W ostatnim czasie praktycznie w każdej branży jest olbrzymi boom na pozycjonowanie. Jest to doskonała propozycja nie tylko dla dużych firm korporacyjnych o zasięgu ogólnopolskim lub światowym, ale również dla małych przedsiębiorców, którzy chcą promować swoje towary i usługi jedynie na rynkach lokalnych. Aby pozyskiwać klientów z Internetu, należy oczywiście popracować nad pozycjami w wyszukiwarce Google, co niestety nie zawsze jest prostym zadaniem. Przy bardzo konkurencyjnych słowach kluczowych warto skorzystać z pomocy doświadczonej agencji SEO.

pozycjonowanie stron

Sprawdź ofertę pozycjonowania w Projekt Marketing:

https://projektmarketing.pl/oferta/pozycjonowanie-stron-www/

Pozycjonowanie od A do Z

Pozycjonowanie najprościej rzecz mówiąc to wszelkie działania, których głównym zadaniem jest oczywiście poprawienie pozycji strony internetowej na wybrane zapytania (frazy kluczowe). Firmy, które oferują pozycjonowanie stron, mogą promować nasze witryny nie tylko w wynikach organicznych, ale również w linkach sponsorowanych (kampanie AdWords - ADS). Oba rozwiązania mają swoje zalety i wady, dlatego też warto dokładnie im się przyjrzeć.

Płatne wyniki Google a darmowe - co warto wiedzieć? Każdy kto korzysta z wyszukiwarki Google bardzo szybko zauważy, że wyszukiwarka wyświetla naturalne (darmowe) wyniki i linki sponsorowane (płatne). W przypadku naturalnych linków za poszczególne pozycje w rankingu Google odpowiada bardzo wiele różnorodnych czynników. Algorytm Google cały czas jest udoskonalany, dlatego też może wyświetlać najbardziej trafne wyniki, które odpowiadać będą do naszego zapytania. Jeżeli chodzi o wyniki płatne (AdWords), to w dużej mierze o pierwszeństwie poszczególnych witryn decyduje kapitał i jakość napisanych reklam. Z praktycznego punktu widzenia oznacza to, że kto zapłaci najwięcej ten oczywiście będzie dłużej na wyższej pozycji. Wyszukiwarka Google zazwyczaj najpierw wyświetla 3-4 witryny z linków sponsorowanych, a pod nimi 10 stron z wyników organicznych. Największą zaletą linków sponsorowanych jest to, że dysponując odpowiednimi środkami finansowymi, możemy od razu wskoczyć na pierwsze pozycje. W przypadku pozycjonowania naturalnego, na wysokie pozycje trzeba niekiedy poczekać nawet kilka miesięcy. Jak poprawić swoje pozycje w Google? Jeżeli chodzi o pozycjonowanie w linkach sponsorowanych, to wystarczy jedynie zapłacić. Doświadczona agencja SEO powinna pomóc nam zoptymalizować stronę i przygotować odpowiednie treści, dzięki którym znacząco zwiększy się skuteczność kampanii AdWords. Zdecydowanie bardziej skomplikowane i techniczne jest oczywiście pozycjonowanie w wynikach organicznych. Mało osób zdaje sobie sprawę z tego, że wyniki organiczne przynoszą bardziej satysfakcjonujące wyniki, niż płatne linki sponsorowane. Kluczem do sukcesu jest tak naprawdę to, aby znaleźć rzetelną firmę, która korzysta z bezpiecznych i skutecznych technik pozycjonowania.

Co ma wpływ na pozycje w Google? W pierwszej kolejności warto postawić na profesjonalny audyt SEO i kompleksową optymalizację naszej witryny. Bez tych dwóch rzeczy bardzo trudno będzie odnieść sukces. Warto także przed pozycjonowaniem dokładnie wyznaczyć swoje główne cele i wybrać najbardziej dochodowe słowa kluczowe. Doświadczone agencje SEO, korzystają z wielu zaawansowanych narzędzi, dzięki którym będą w stanie podpowiedzieć nam na jakie frazy warto pozycjonować się w pierwszej kolejności i na które frazy pozycjonuje się konkurencja. Jeżeli chodzi o optymalizację strony, to w dzisiejszych czasach duży nacisk kładziony jest na mobilność. Google promuje witryny, które szybko się ładują i prawidłowo wyświetlają na wszystkich urządzeniach mobilnych. Jeżeli nasza strona www nie jest w 100% responsywna, to warto poszukać doświadczonego programisty, który nad nią popracuje i dostosuje cały kod strony do aktualnych wytycznych Google. Wysokiej jakości content Optymalizacja kodu strony, to dopiero połowa drogi do sukcesu. Bardzo ważne jest również to, aby zoptymalizować treści. Osoby, które nie czują się na siłach, aby samodzielnie przygotować wysokiej jakości content, powinny skorzystać z pomocy doświadczonego SEO copywritera. Oryginalne i wartościowe treści są najlepszym wabikiem na potencjalnych klientów, dlatego też nie można przejść obok nich obojętnie. Dobry copywriter powinien przygotować teksty, które będą wartościowe nie tylko dla ludzi, ale również dla robotów Google. Częstym błędem jest niestety kopiowanie i powielanie cudzych treści (za co można zostać ukaranym przez Google). Polscy specjaliści SEO o duplikacji treści

Ile kosztuje pozycjonowanie? Pozycjonowanie to złożony proces, a poszczególne ceny zależą tak naprawdę od wielu różnych czynników. Cena za wybrane słowa kluczowe w dużej mierze zależy od jej konkurencyjności. Na proste słowa kluczowe można wypozycjonować się samemu, dzięki porządnej optymalizacji i kilku mocnym linkom zewnętrznym. W przypadku bardzo konkurencyjnych słów kluczowych, ceny za pierwsze pozycje mogą naprawę sporo kosztować. Warto wspomnieć również i o tym, że na pozycjonowaniu nigdy nie warto oszczędzać. Na rynku jest bardzo wiele firm, które oferują zaniżone ceny za pozycjonowanie. Niestety korzystając z usług takich firm istnieje bardzo duże prawdopodobieństwo, że nasza witryna bardzo szybko otrzyma filtra albo bana od Google.

Jak znaleźć porządną agencje SEO? Znalezienie porządnej agencji SEO nie jest prostym zadaniem zwłaszcza, że oferta na rynku jest naprawdę bardzo szeroka. W pierwszej kolejności warto kierować się doświadczeniem i opiniami byłych klientów o poszczególnych firmach. Unikać należy mało znanych firm, które dopiero stawiają swoje pierwsze kroki w branży SEO. Warto wspomnieć o tym, że na rynku znaleźć można rzetelne firmy, które specjalizują się w pozycjonowaniu w wybranej branży. Można więc znaleźć agencje SEO, które dobrze radzą sobie z frazami związanymi z medycyną, motoryzacją albo nieruchomościami. Z praktycznego punktu widzenia jeżeli interesują nas frazy lokalne, to warto poszukać firmy w danej lokalizacji. Czy pozycjonowanie naprawę się opłaca? Przy dobrze dobranej strategii biznesowej pozycjonowanie może przynieść satysfakcjonujące wyniki nie tylko w długim, ale również i krótkim terminie. Reklama jest najlepszą dźwignią handlu i nie inaczej jest w wirtualnym świecie. Według wielu specjalistów od marketingu, Internet z roku na rok zyskiwać będzie coraz większe znaczenie, dlatego też warto jak najszybciej postawić na skuteczne pozycjonowanie. Przy pomocy doświadczonej agencji SEO, można nie tylko poprawić swoje wyniki w wyszukiwarce Google, ale również znacząco poprawić wizerunek firmy i utrzymać pozytywne relacje ze swoimi dotychczasowymi klientami lub partnerami biznesowymi.

MR



o © 2007 - 2024 Otomedia sp. z o.o.
Redakcja  |   Reklama  |   Otomedia.pl
Dzisiaj
Środa 24 kwietnia 2024
Imieniny
Bony, Horacji, Jerzego

tel. 660 725 808
tel. 512 745 851
reklama@otomedia.pl