Pudełka na produkty dla dzieci
Piękne pudełka występują w wielu różnych branżach – ich zadaniem jest nie tylko ochrona produktu, ale także podkreślenie charakteru produktu oraz zachęcenie konkretnej grupy odbiorców do zakupu. Jak to wygląda w przypadku artykułów dedykowanych dzieciom? Zadanie nie należy do łatwych – zachęcić do zakupu trzeba bowiem zarówno dzieci, jak i ich rodziców!
Ciekawe pomysły na pudełka na artykuły dla dzieci
#1 Kellogg
Przykładem marki, która zastosowała ciekawe opakowania i z ich pomocą zrealizowała kampanię marketingową, jest producent płatków śniadaniowych - Kellogg. W ramach akcji Colour & Win nabywcy produktów Kellogg mogli nabyć wyjątkowe limitowane edycje pudełek, które, nie dość, że można było pokolorować, to jeszcze można było spojrzeć na nie z zupełnie innej perspektywy. By zachęcić klientów do zakupu, marka skorzystała z technologii augmented reality.
#2 Jacot Kids & Gifts
Jacot Kids & Gifts to także dobry przykład marki, która podarowała swoim małym konsumentom piękne pudełka. Artykuły dla najmłodszych są pakowane w śliczne dwukolorowe pudełka z nadrukami i wycięciami. Dodatkowo opakowania te zostały wyposażone w praktyczne uchwyty, a także wysuwane denko. Dzięki temu nie tylko zabawki, ubranka i akcesoria mają charakter Premium, ale także ich opakowania!
#3 Hagi Baby Cosmetics
Do wyjątkowych pudełek należą także opakowania Hagi Baby Cosmetics. Kosmetyki, te, wyprodukowane wyłącznie z naturalnych składników, pakowane są w piękne, białe pudełka opatrzone nowoczesnymi nadrukami. Pudełka te zachęcają do zakupu rodziców, w szczególności tych, którzy są świadomi, jak ważne jest, by skóra niemowlaka była odpowiednio nawilżona.
Jak stworzyć estetyczne pudełka dla swojej firmy?
Piękny wygląd pudełka zależy od wielu czynników. Na jego estetykę mogą wpłynąć zastosowane nadruki, a także fason. Wiele zależy od rodzaju uszlachetnienia i wykończenia. Pudełka, które zapadają na długo w pamięć, powstają najczęściej we współpracy z profesjonalnymi producentami, takimi jak np. polska firma Packhelp. Firma ta produkuje spersonalizowane opakowania zarówno dla małych, jak i dla dużych firm, w ilości od 30 do ponad 100 000 sztuk. Dzięki takim opakowaniom marka może zainteresować klienta i wybić się na rynku.