- Osoby przychodzące nie mają możliwości wstępu na teren zakładu. W korytarzu mają do dyspozycji stolik, krzesło, telefon oraz skrzynkę podawczą. Na tablicy obok wywieszone są informacje. Korespondencję można przekazać za pośrednictwem skrzynki podawczej, a rozmowę z urzędnikiem przeprowadzić wyłącznie drogą telefoniczną informuje Janusz Hawryluk, dyrektor ZGM.
Odwołane zostały wszelkie zaplanowane spotkania i nie są planowane kolejne, wizje w terenie ograniczone zostają do niezbędnego minimum. W załączeniu podane do wiadomości ogłoszenia.
Korespondencję do ZGM należy wrzucać do skrzynki podawczej, ewentualne potwierdzenie przyjęcia odeślemy na wskazany adres e-mail,
W celu rozmowy z urzędnikiem proszę skorzystać z telefonu:
• centrala 076 72-38-200
• sekretariat 076 72-38-201
Kontakt telefoniczny oraz mailowy:
• DYREKCJA, nr tel. (76) 72-38-200 – kancelaria,
• DYREKCJA, nr tel. (76) 72-38-201 – sekretariat,
• OGM nr 1, , nr tel. (76) 72-38-338,
• OGM nr 2, , nr tel. (76) 72-38-298,
• Adres e-mail: zgm@zgm.legnica.pl
Wszelkie awarie instalacji (elektrycznych, wodno-kanalizacyjnych, gazowych, centralnego ogrzewania i ciepłej wody) należy zgłaszać:
w dni robocze w godzinach 700-1500
do właściwego terytorialnie Oddziału Gospodarki Mieszkaniowej:
• OGM nr 1, , nr tel. (76) 72-38-338,
• OGM nr 2, , nr tel. (76) 72-38-298,
w dni robocze w godzinach 1500-2200 oraz w soboty, niedziele i święta w godzinach 800-2200
do Pogotowia Technicznego, ul. Żołnierzy II Armii Wojska Polskiego 35, numery telefonów: (76) 854-67-70 lub 514-280-042 lub 730-812-358,
we wszystkie dni po godzinie 2200
do Dyżurnego ZGM na dyżur całodobowy, numer 602-781-599.