Grupa Oto:     Bolesławiec Brzeg Dzierzoniów Głogów Góra Śl. Jawor Jelenia Góra Kamienna Góra Kłodzko Legnica Lubań Lubin Lwówek Milicz Nowogrodziec Nysa Oława Oleśnica Paczków Polkowice
Środa Śl. Strzelin Świdnica Trzebnica Wałbrzych WielkaWyspa Wołów Wrocław Powiat Wrocławski Ząbkowice Śl. Zgorzelec Ziębice Złotoryja Nieruchomości Ogłoszenia Dobre Miejsca Dolny Śląsk

Legnica
Klienci wydziału spraw obywatelskich polubili elektroniczną obsługę

     autor:
Share on Facebook   Share on Google+   Tweet about this on Twitter   Share on LinkedIn  
Pandemia zmusiła nas wszystkich do podjęcia nowych wyzwań i z dużym sukcesem przeniosła sprawy administracyjne, wcześniej papierowe i wymagające czasu, w wymiar elektroniczny.
Klienci wydziału spraw obywatelskich polubili elektroniczną obsługę

Właśnie klienci wydziału spraw obywatelskich Urzędu Miasta (w Akademii Rycerskiej, Chojnowska 2), są tego dobrym przykładem. Wykazali się bowiem mobilnością i otwartością na nowe, elektroniczne formy załatwiania spraw urzędowych.

- Za pośrednictwem profilu zaufanego klienci składali wnioski o dowody osobiste, załatwialiśmy sprawy meldunkowe oraz zmiany w ewidencji działalności gospodarczej. Drogą elektroniczną przyjmowaliśmy zgłoszenia kupna i sprzedaży pojazdów. Codziennie ponad 20 osób za pośrednictwem profilu zaufanego, bez oczekiwania w kolejce, składało wnioski o rejestrację pojazdów. W ciągu zaledwie dwóch, trzech dni klienci odbierali dokumenty komunikacyjne o umówionej godzinie – mówi z satysfakcją dyrektor Wydziału Spraw Obywatelskich, Dorota Leszczyńska-Labben.

Legniczanie, nie wychodząc z domu, o dowolnej porze mogą nadal korzystać z elektronicznej formy załatwiana spraw w tym wydziale.

- Gorąco do tego zachęcamy - dodaje pani dyrektor. - Unikną Państwo oczekiwania w kolejkach, co w czasie epidemii stanowi zagrożenie zdrowotne, ale przede wszystkim wygodnie, przy własnym komputerze załatwicie swoją sprawę bez konieczności poświęcania czasu na wizytę w wydziale.

Oto wykaz spraw, które załatwiamy zdalnie w 100 procentach, bez konieczności wizyty w urzędzie:

- zameldowanie na pobyt stały i czasowy,

- wymeldowanie,

- zgłoszenie zmian w CEDG,

- zgłoszenie zakupu pojazdu,

- zgłoszenie zbycia pojazdu,

- oświadczenie o wartości sprzedaży napojów alkoholowych,

- wszelkiego rodzaju zaświadczenia,

- udostępnianie danych.

Oto wykaz spraw, których czas załatwiania zredukowany jest dla naszych klientów do minimum:

- odbiór dowodu osobistego (złożenie wniosku przez profil zaufany),

- odbiór dokumentów po rejestracji pojazdu lub złożenie wniosku o wymianę dowodu rejestracyjnego drogą elektroniczną za pośrednictwem profilu zaufanego,

- odbiór prawa jazdy po elektronicznym złożeniu wniosku o jego wymianę,

-odbiór dokumentów przewozowych (licencje, zezwolenia po elektronicznym złożeniu wniosku o wydanie).


otomedia.pl



o © 2007 - 2024 Otomedia sp. z o.o.
Redakcja  |   Reklama  |   Otomedia.pl
Dzisiaj
Sobota 20 kwietnia 2024
Imieniny
Agnieszki, Amalii, Czecha

tel. 660 725 808
tel. 512 745 851
reklama@otomedia.pl