Grupa Oto:     Bolesławiec Brzeg Dzierzoniów Głogów Góra Śl. Jawor Jelenia Góra Kamienna Góra Kłodzko Legnica Lubań Lubin Lwówek Milicz Nowogrodziec Nysa Oława Oleśnica Paczków Polkowice
Środa Śl. Strzelin Świdnica Trzebnica Wałbrzych WielkaWyspa Wołów Wrocław Powiat Wrocławski Ząbkowice Śl. Zgorzelec Ziębice Złotoryja Nieruchomości Ogłoszenia Dobre Miejsca Dolny Śląsk

Legnica
Klienci docenili salony Forda

     autor:
Share on Facebook   Share on Google+   Tweet about this on Twitter   Share on LinkedIn  
Punktualność i krótkie oczekiwanie na wykonanie usługi, możliwość telefonicznego umówienia terminu, profesjonalizm pracowników, stosowanie wysokiej jakości części oryginalnych, to tylko niektóre zalety autoryzowanych serwisów Forda w całym kraju, w tym lubińskiego RE-WO.

Tak wynika z badania TNS OBOP, które zostało przeprowadzone na zlecenie Forda na przełomie stycznia i lutego br. Zbadano wszystkie aspekty funkcjonowania serwisów. Sprawdzano też poziom zadowolenia klientów. Wyniki badania wypadły korzystnie dla wszystkich autoryzowanych serwisów Forda w Polsce.

Aż 91 proc. klientów poleciłoby skorzystanie z serwisu tej marki rodzinie lub znajomym. Dlaczego? Bo zdaniem respondentów, pracownicy serwisów Forda są punktualni, uprzejmi, a co najważniejsze – kompetentni, wykazując się rzetelnością i profesjonalizmem w swojej pracy. Klienci podkreślali też sprawność w wykonaniu usługi, a w przypadku napraw - stosowanie wysokiej jakości oryginalnych części. Serwis dba także, by każde auto po przeglądzie lub naprawie, wróciło do właściciela czyste.

Badania OBOP-u wskazały też poziom cen usług w serwisach. Okazuje się, że koszt napraw i przeglądów w serwisach Forda jest zbliżony do cen, jakie obowiązują w serwisach innych marek. Jednak w wielu segmentach serwis Forda bije konkurencję na głowę, oferując swoim klientom najtańsze usługi. Dotyczy to m.in. przeglądów w popularnym segmencie B – dla Forda Fiesty. W porównaniu do poprzednich lat spadł koszt przeglądów Forda Transita czy cena sprzęgła dla modelu Mondeo. W porównaniu do 2006r. w serwisach Forda najmniej wzrosły ceny takich usług, jak wymiana oleju z filtrem (Ford Transit), klocków i tarcz hamulcowych (Ford Fiesta), świec zapłonowych (Ford Fiesta i Focus), sprzęgła (Ford Focus).

– Jako marka Ford od lat mamy ogromne doświadczenie, a teraz przyszedł czas na dostosowany do potrzeb klientów serwis. Wyniki badań pokazują, że w ostatnich dwóch latach wykonaliśmy duży krok naprzód. Na obecnym etapie rozwoju rynku, klient oczekuje usługi nie tylko umiarkowanej cenowo, ale i najwyższej jakości. I my tą jakością wygrywamy z innymi - mówi Dariusz Lech, dyrektor Działu Serwisu i Części Zamiennych w Ford Polska.

Na wzrost zadowolenia klientów wpływ miała także bogata oferta. W ostatnich miesiącach serwis Forda zaproponował bowiem nowe rozwiązania, m.in. Assistance 12, czyli bezpłatny assistance w całej Europie w ciągu minimum 12 miesięcy od przeglądu serwisowego (lub do następnego przeglądu), usługę „Hotel Opon” – sezonowe przechowywanie opon w warunkach sprzyjających utrzymaniu parametrów opon, gwarancję na wszystkie samochody używane sprzedawane w całej sieci Forda. W serwisach nastąpiła wyraźna poprawa w segmencie aut dostawczych - wydzielone, wygodne parkingi, priorytetowe przyjęcie do serwisu, samochody zastępcze lub usługa dowozu.

By przekonać się, na ile przedstawione wyniki badań TNS OBOP są wiarygodne i odzwierciedlają rzeczywistość, wystarczy skorzystać z usług Auto Serwisu firmy RE-WO, autoryzowanej stacji Forda w Lubinie.


Artykuł sponsorowany



o © 2007 - 2024 Otomedia sp. z o.o.
Redakcja  |   Reklama  |   Otomedia.pl
Dzisiaj
Wtorek 23 kwietnia 2024
Imieniny
Ilony, Jerzego, Wojciecha

tel. 660 725 808
tel. 512 745 851
reklama@otomedia.pl