To by³y nietypowe obchody ¦wiatowego Dnia Konsumentów w naszym. W roli g³ównej wyst±pi³y bowiem dzieci najm³odszych klas, które przyswaja³y sobie wiedzê - jak byæ ¶wiadomym konsumentem w³a¶nie. A potem dzieli³y siê ni± w domu.
Z powodu ograniczeñ zwi±zanych z pandemi± Miejski Rzecznik Konsumentów Tomasz Strojek wspólnie z Bo¿en± Brzeskot, dyrektork± Centrum Integracji Spo³ecznej zorganizowali cykl spotkañ.
– Ci najm³odsi s± tak¿e konsumentami - mówi Tomasz Strojek. – Kupuj± chocia¿by zabawki. Dla nich w³a¶nie przygotowali¶my w bardzo przystêpny sposób pogadanki oraz przekazali¶my im ksi±¿eczki o tej tematyce. Te dzieci bardzo dobrze przyswoi³y sobie wiedzê konsumenck± i potrafi³y o tym opowiadaæ. Mam nadziejê, ¿e przeka¿± jej czê¶æ swoim rodzicom, czy dziadkom – dodaje.
Zwieñczeniem ¦wiatowego Dnia Konsumenta w Centrum Integracji by³ konkurs plastyczny. Jego uczestnicy otrzymali pami±tkowe dyplomy.