Grupa Oto:     Bolesławiec Brzeg Dzierzoniów Głogów Góra Śl. Jawor Jelenia Góra Kamienna Góra Kłodzko Legnica Lubań Lubin Lwówek Milicz Nowogrodziec Nysa Oława Oleśnica Paczków Polkowice
Środa Śl. Strzelin Świdnica Trzebnica Wałbrzych WielkaWyspa Wołów Wrocław Powiat Wrocławski Ząbkowice Śl. Zgorzelec Ziębice Złotoryja Nieruchomości Ogłoszenia Dobre Miejsca Dolny Śląsk

Legnica
Zaproszenie na społeczne konsultacje

     autor:
Share on Facebook   Share on Google+   Tweet about this on Twitter   Share on LinkedIn  
Prezydent Legnicy Tadeusz Krzakowski serdecznie zaprasza legniczan na otwarte konsultacje społeczne (8 września 2009, godz. 11:30, Klub Nauczyciela przy ul. Jordana 17), inaugurujące prace nad Strategią zarządzania marką Legnica.

Założenia strategii

Współczesne miasta, stawiając na promocję liczą, że będzie ona dla nich impulsem rozwojowym. Coraz częściej prowadzą kampanie reklamowe, które poprzez kolorowe billboardy i reklamy prasowe mają zachęcić turystów do przyjazdu, przyciągać inwestorów, przekonać młodzież do podjęcia studiów właśnie tu. Jednak zazwyczaj tak prowadzona komunikacja posiada znamiona działań doraźnych i przypadkowych.

Natomiast w Legnicy podjęliśmy działania zgodne z metodologią marketingową i rekomendacjami profesjonalistów. Uznaliśmy, że konieczne jest przyjęcie strategii zarządzania marką, co pozwoli na skuteczne projektowanie poszczególnych etapów komunikacji marketingowej.

Legnica chce wykreować swój wizerunek w sposób kompleksowy i spójny, eksponując te cechy, które okażą się atrakcyjne i zapewnią jej przewagę konkurencyjną wśród innych polskich miast o porównywalnym potencjalne. Dlatego ogłosiliśmy przetarg na opracowanie „Strategii zarządzania marką Legnica wraz ze skatalogowaniem systemu identyfikacji wizualnej marki”, którego zwycięzcą została firma MarketPlace Grupa Eskadra. To doświadczona agencja, która od lat realizuje w całym kraju podobne projekty (ostatnio dla Województwa Dolnośląskiego). MarketPlace zdiagnozuje obecny wizerunek Legnicy, kluczowe elementy tożsamości miasta, określi pozycjonowanie marki, wskaże najbardziej obiecujące kierunki promocji dla naszego miasta, da wytyczne, jak i wobec kogo prowadzić skuteczną komunikację marketingową oraz stworzy system identyfikacji wizualnej Legnicy. Opracuje też plan działań promocyjnych i PR miasta do 2014 roku włącznie.

Idea konsultacji społecznych

Marketingu miejsc nie można uprawiać w oderwaniu od potrzeb i opinii mieszkańców, a szczególnie – lokalnych liderów i środowisk opiniotwórczych. Dlatego wraz z agencją organizujemy wieloetapowe konsultacje społeczne, które towarzyszyć będą opracowywaniu strategii do grudnia br.

Na najbliższym – pierwszym - spotkaniu pragniemy wspólnie zastanowić się nad mocnymi i słabymi stronami Legnicy, jej obecnym oraz przyszłym (pożądanym) wizerunkiem. Razem postaramy się znaleźć odpowiedzi na pytania, jak powinna się reklamować Legnica, na czym ma oprzeć swój wizerunek. Czym mogłaby być dla mieszkańców, a czym przyciągać turystów i inwestorów. Jakie są jej największe atuty i w czym może mu zagrozić konkurencja. Konsultacje poprowadzą przedstawiciele agencji Eskadra.

Gorąco zachęcamy legniczan do udziału w tych konsultacjach. Ich uwagi, wnioski i sugestie mogą być ważną wskazówką dla autorów przygotowywanego dokumentu.


UM Legnica



o © 2007 - 2024 Otomedia sp. z o.o.
Redakcja  |   Reklama  |   Otomedia.pl
Dzisiaj
Środa 24 kwietnia 2024
Imieniny
Bony, Horacji, Jerzego

tel. 660 725 808
tel. 512 745 851
reklama@otomedia.pl