Marketingu miejsc nie można uprawiać w oderwaniu od potrzeb i opinii mieszkańców, a szczególnie – lokalnych liderów i środowisk opiniotwórczych. Dlatego wraz z agencją Eskadra Urząd Miasta organizuje wieloetapowe konsultacje społeczne, które towarzyszyć będą opracowywaniu strategii do grudnia br.
Na najbliższym – pierwszym - spotkaniu pragniemy wspólnie zastanowić się nad mocnymi i słabymi stronami Legnicy, jej obecnym oraz przyszłym (pożądanym) wizerunkiem. Razem postaramy się znaleźć odpowiedzi na pytania, jak powinna się reklamować Legnica, na czym ma oprzeć swój wizerunek. Czym mogłaby być dla mieszkańców, a czym przyciągać turystów i inwestorów. Jakie są jej największe atuty i w czym może mu zagrozić konkurencja. Konsultacje poprowadzą przedstawiciele agencji Eskadra.
Zachęcamy legniczan do udziału w tych konsultacjach. Ich uwagi, wnioski i sugestie mogą być ważną wskazówką dla autorów przygotowywanego dokumentu.