Jeden z naszych czytelników otrzymał e-mail, w którym znajdował się odnośnik do internetowej witryny przypominającej stronę Banku Zachodniego WBK. Z treści listu wynikało, że aby uaktywnić konto WBK 24, należy podać prywatne dane m.in. numer bankowej karty.
-Być może dałbym się oszukać, ale sprawdziłem adres, z którego pochodził mail. Okazało się, że jest on zupełnie inny, niż ten, z którego bank przesyłał wcześniej informacje drogą internetową – pisze Piotrek, mieszkaniec Legnicy.
Wszystkich klientów WBK ostrzegamy: nie dajcie się oszukać. Maile, które mogą do was trafić nie zostały wysłane przez pracowników banku, są jedynie próbą wykradzenia prywatnych danych jego klientów. Jeśli otrzymasz mail z odnośnikiem do strony internetowej przypominającej tą, którą zamieściliśmy na zdjęciu obok, skasuj go i pod żadnym pozorem nie stosuj się do wyszczególnionych w nim zaleceń.