Podczas najbliższego spotkania zostaną zaprezentowane wyniki badań, pokazujące, jak Legnicę widzą Polacy; zalety miasta oraz bariery uniemożliwiającego jego rozwój; to, co przyciąga do Legnicy, a co może do niej zniechęcać; czy i jak postrzeganie miasta zależy od wieku czy stylu życia respondentów. Eskadra zinterpretuje wyniki przeprowadzonych badań i wskaże oparte na nich hipotezy strategiczne, z których następnie wyłoni najlepsze pomysły na promocję naszego miasta.
Spotkanie nie będzie jednak wyłącznie poświęcone badaniom. Trzeba się wspólnie zastanowić także nad obecnym i przyszłym wizerunkiem Legnicy. Znaleźć słowa, którymi najtrafniej można określić nasze miasto. Poszukać odpowiedzi na pytania, jak powinno się reklamować miasto, na czym oprzeć swój wizerunek i w jaki sposób zapewnić, by dobrze się w nim czuli mieszkańcy, pojawiali się nowi inwestorzy, a turyści chcieli do niego przyjeżdżać i wracać.
Terminy pozostałych konsultacji społecznych:
17 listopada, godz. 14.00, Szkolne Schronisko Młodzieżowe, ul Jordana
15 grudnia, godz. 14.00, Szkolne Schronisko Młodzieżowe, ul Jordana– prezentacja strategii i systemu identyfikacji wizualnej miasta