Podsumowanie cyklu konsultacji społecznych poświęconych marce Legnicy odbędzie się w najbliższy wtorek, 15 grudnia o godz. 14. w Klubie Nauczyciela przy ulicy Jordana. Spotkanie poprowadzą przedstawiciele krakowskiej agencji Eskadra MarketPlace, która opracowuje dla Legnicy strategię zarządzania marką. Tego dnia poznamy projekt nowego logo miasta i jego slogan.
- Legnica, jako miasto o dużym potencjale gospodarczym oraz turystycznym i o dużych ambicjach potrzebuje jasnej, spójnej, odważnej i przede wszystkim konsekwentnie realizowanej strategii marki - uprzedza prezydent Legnicy, Tadeusz Krzakowski.
Zdaniem władz, siła naszego miasta w równym stopniu bierze się z jego historii i wyjątkowego położenia, co z talentu osób, które obecnie tworzą jego życie kulturalne, gospodarcze, naukowe i społeczne. To oni decydują o ostatecznym wizerunku Legnicy. Zadaniem lokalnej władzy jest zarządzanie tym wizerunkiem, a pomóc im w tym może strategia.
- W dzisiejszym świecie promocja miasta i jego profesjonalny marketing mają ogromne znaczenie, wpływ na życie mieszkańców, gospodarkę oraz rozwój. Jest to ważna, choć niematerialna, inwestycja. Raz jeszcze gorąco zachęcam do udziału w tym ostatnim etapie konsultacji - apeluje prezydent Legnicy.