KGHM-owska spółka Telefonia Dialog podsumowała ubiegłoroczne wyniki finansowe.
- Pozycja Dialogu jest stabilna. Ubiegły rok był wyjątkowo trudny dla nas, ale w ostatecznym rozliczeniu okazał się bardzo dobry. Rozwijamy się organicznie, geograficznie i terytorialnie, zwiększamy sprzedaż, wprowadzamy nowe produkty i innowacyjne rozwiązania dla klientów, zarówno na rynku masowym, jak i biznesowym - mówi Arkadiusz Miszuk, prezes Telefonii Dialog.
Ubiegły rok Grupa Kapitałowa Telefonia Dialog zakończyła zyskiem netto w wysokości 10 436 tys. zł (w analogicznym okresie 2008r. strata wyniosła 284 086 tys. zł. W 2009r. operator zanotował znacznie wyższy od osiągniętego w 2008 roku zysk na działalności operacyjnej - 34 682 tys. zł. Ogółem przychody tej spółki w ubr. wyniosły 520 896 tys. zł i były niższe od analogicznego okresu ubiegłego roku o 33 108 tys. zł.
Dialog chwali się zwiększeniem liczby klientów. Na koniec grudnia ubr. we własnej sieci Grupy Kapitałowej Telefonii było 445,2 tys. linii dzwoniących, liczba aktywnych usług internetowych wyniosła 157,2 tysiąca. Zainteresowaniem klientów cieszy się pakiet DIALOGmedia: telefon, internet i cyfrowa telewizja wraz z wypożyczalnią filmów na żądanie.