Grupa Oto:     Bolesławiec Brzeg Dzierzoniów Głogów Góra Śl. Jawor Jelenia Góra Kamienna Góra Kłodzko Legnica Lubań Lubin Lwówek Milicz Nowogrodziec Nysa Oława Oleśnica Paczków Polkowice
Środa Śl. Strzelin Świdnica Trzebnica Wałbrzych WielkaWyspa Wołów Wrocław Powiat Wrocławski Ząbkowice Śl. Zgorzelec Ziębice Złotoryja Nieruchomości Ogłoszenia Dobre Miejsca Dolny Śląsk

Legnica
Koniec kryzysu w Media Markt

     autor:
Share on Facebook   Share on Google+   Tweet about this on Twitter   Share on LinkedIn  
Znana z oryginalnych i nietuzinkowych pomysłów sieć Media Markt startuje 14 maja br. z nową akcją marketingową. Kampania opatrzona hasłem „KONIEC KRYZYSU” to przełom w dotychczasowej komunikacji z konsumentami.

Dotychczasowa sytuacja gospodarcza wywoływała u wielu Polaków obawę przed utratą pracy i pogorszeniem się sytuacji materialnej. Tymczasem podstawowe potrzeby konsumentów stale rosną, a nastroje zakupowe ulegają wyraźnej poprawie.

Poprzez nową kampanię marketingową sieć Media Markt oficjalnie ogłasza koniec kryzysu i proponuje wszystkim niezdecydowanym jeszcze klientom autorski program zachęcający do zakupów. Dzięki niemu będzie można bez obaw kupować niezbędne produkty z zakresu elektroniki użytkowej.

Mechanizm akcji jest prosty. Klienci, którzy w okresie od 14 do 31 maja kupią jakiekolwiek urządzenie w dowolnym sklepie Media Markt i w ciągu najbliższych 6 miesięcy od daty zakupu stracą pracę – będą mogli bez kosztów zwrócić zakupiony (używany) towar i otrzymać 100% zwrot wartości transakcji. Udział w programie wymaga jedynie rejestracji na stronie www.mediamarkt.pl w ciągu 14 dni od daty zakupu oraz w przypadku zwrotu sprzętu przedłożenie oryginalnego potwierdzania zakupu (paragonu lub faktury VAT). Zwrot pieniędzy następuje w momencie, kiedy klient potwierdzi (udokumentuje) utratę pracy. Szczegółowy regulamin akcji dostępny jest na stronie internetowej sieci Media Markt.

- Po raz kolejny wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom klientów. Z naszych obserwacji wynika, że wiele osób mimo ożywienia handlowego ma obawę przed dokonaniem zakupu podstawowych urządzeń takich jak pralka, lodówka, czy telewizor, mimo wcześniejszych planów. Mają oni mocno zakodowany lęk przed utratą pracy. Dlatego opracowaliśmy specjalną koncepcję wsparcia tych klientów. Wierzymy, że opracowany przez nas pakiet bezpieczeństwa pozwoli im śmielej podejmować decyzje zakupowe i cieszyć się z posiadania markowych urządzeń – mówi Ewelina Piątek, manager ds. marketingu sieci Media Markt.


red.



o © 2007 - 2024 Otomedia sp. z o.o.
Redakcja  |   Reklama  |   Otomedia.pl
Dzisiaj
Wtorek 23 kwietnia 2024
Imieniny
Ilony, Jerzego, Wojciecha

tel. 660 725 808
tel. 512 745 851
reklama@otomedia.pl