Emocje turniejowe trwały do samego końca, ponieważ tegoroczne mistrzostwa świata obfitowały w zaskakujące rozstrzygnięcia. Wielu powszechnych faworytów – uznanych drużyn światowego formatu nie osiągnęło żadnych sukcesów, choć byli od samego początku typowani do zwycięstwa. Według klientów Media Markt, którzy w okresie między 4 a 11 czerwca wzięli udział w konkursie „Mistrzowie nie płacą” największą szansę na dojście do finału miały drużyny Brazylii i Hiszpanii, blisko 25% uczestników gry obstawiało taką parę finalistów… a wygrali najwytrawniejsi znawcy futbolu, którzy nie obawiali się wskazać mniej popularnych drużyn.
Za taką mistrzowską postawę, wierne kibicowanie i piłkarską intuicję sieć Media Markt będzie wypłacać wygranym stosowne „premie za zwycięstwo”. Za prawidłowe podanie pary finałowej piłkarskich mistrzostw świata w RPA zwrot pieniędzy za dokonane zakupy otrzyma 1,81% klientów, dla których od początku mundialu parą finałową były: Holandia – Hiszpania.
Jak kibicowali klienci poszczególnych sklepów i który z nich posiada największą grupę – ekspertów piłkarskich docenionych za swoją fachowość można zobaczyć pod linkiem http://www.mediamarkt.pl/mistrzowie-nie-placa. Wypłata nagród pieniężnych dla wszystkich zwycięzców nastąpi między 12 lipca a 9 sierpnia br. w marketach Media Markt, w których dokonano zakupów.