Porządek obrad:
1.Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
2.Informacja o pracy Rady w okresie między sesjami.
3.Raport z działalności Prezydenta Miasta Legnicy.
4.Podjęcie uchwał w sprawie:
1.likwidacji Szkoły Policealnej dla Dorosłych Nr 2 w Legnicy,
2.likwidacji Szkoły Policealnej dla Dorosłych Nr 3 w Legnicy,
3.likwidacji Uzupełniającego Liceum Ogólnokształcącego w Legnicy,
4.ustalenia planu sieci publicznych szkół ponadgimnazjalnych oraz szkół specjalnych w Legnicy,
5.dochodów gromadzonych przez niektóre jednostki budżetowe na wydzielonym rachunku,
6.nadania Statutu Miejskiemu Ośrodkowi Pomocy Społecznej w Legnicy,
7.uchwalenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dzielnicy Tarninów w Legnicy – dla jednostki B 33M,
8.zmieniająca uchwalę w sprawie określenia zasad ustalania i poboru oraz terminów płatności i wysokości dziennych stawek opłaty targowej, zarządzenia jej poboru w drodze inkasa oraz określenia inkasentów i ich wynagrodzenia,
9.trybu prac nad projektem uchwały budżetowej miasta Legnicy,
10.określenia regulaminu Legnickiej Rady Działalności Pożytku Publicznego.
5.Interpelacje, zapytania i odpowiedzi.
6.Komunikaty i sprawy różne.