Grupa Oto:     Bolesławiec Brzeg Dzierzoniów Głogów Góra Śl. Jawor Jelenia Góra Kamienna Góra Kłodzko Legnica Lubań Lubin Lwówek Milicz Nowogrodziec Nysa Oława Oleśnica Paczków Polkowice
Środa Śl. Strzelin Świdnica Trzebnica Wałbrzych WielkaWyspa Wołów Wrocław Powiat Wrocławski Ząbkowice Śl. Zgorzelec Ziębice Złotoryja Nieruchomości Ogłoszenia Dobre Miejsca Dolny Śląsk

Lubin
Lubińska galeria odnosi sukces

     autor:
Share on Facebook   Share on Google+   Tweet about this on Twitter   Share on LinkedIn  
Coraz więcej osób wybiera zakupy w Cuprum Arena. Tak przynajmniej wynika z ostatnich danych, którymi może pochwalić się galeria. Obiekt odnotowuje przy tym wzrost odwiedzalności prawie trzykrotnie wyższy od średniej, krajowej wskazówki. Oznacza to, że Cuprum Arena przoduje w Polsce jeśli chodzi o utrzymanie i pozyskiwanie nowych klientów przez centra handlowe.

Od początku istnienia galerii Cuprum Arena w Lubinie, czyli od 9 maja 2009 roku do końca lipca tego roku centrum odwiedziło już ponad 6,5 mln klientów. Uśredniając każdego dnia w największej galerii handlowej w Lubinie zakupy realizuje ok. 15 tys. osób. To niebywały sukces inwestorów. Dodać należy, że jeszcze większym osiągnięciem galerii jest zdobycie pozycji lidera jeśli chodzi o poziom odwiedzalności. W porównaniu do lipca ubiegłego roku w analogicznym okresie tego roku centrum Cuprum Arena odwiedziło o 8% więcej klientów. Dla porównania średnia krajowa jest zdecydowanie niższa. Powtarzając za FootFall National Index, który porównuje liczbę odwiedzających centra handlowe i sklepy detaliczne geograficznie rozprzestrzenione na terenie Polski – średnio w lipcu polskie galerie handlowe zostały odwiedzone o 3,4% więcej osób niż w roku ubiegłym. Cuprum Arena wychodzi więc na pozycję dominującą wyprzedzając średnią krajową prawie 3-krotnie.

Jaka jest tajemnica sukcesu? Oczywiście o preferencjach klientów decydują ceny i promocje. Ale to nie wszystko. Tym, co w wyraźny sposób wyróżnia galerię Cuprum Arena od wielu pozostałych obiektów tego typu w Polsce jest nastawienie na odwiedzających, wyrażone w strategii marketingowej opartej na imprezach. Galeria stała się centrum życia kulturalnego, oferując swoim klientom zakupy i dodatkowe atrakcje. – Od początku otwarcia Cuprum Arena aż do lipca tego roku zorganizowaliśmy ponad 60 eventów promocyjnych i akcji prosprzedażowych – wyjaśnia Michał Tur, manager ds. marketingu Cuprum Arena MGC Inwest. Wśród najważniejszych eventów wymienić należy m.in.

Targi Samochodowe, Międzynarodowe Zawody we Wspinaczce Sportowej, Pokazy Mody, koncerty na dachu, w tym m.in. Feel, Kasia Cerekwicka, Perfekt, Golec Orkiestra, Eva Farna, Wystawa bolidów F1, Targi wyposażenia wnętrz, Pomaganie przez Pisankowanie, casting Miss Polonia, czy hucznie obchodzone I urodziny.


opr. ech



o © 2007 - 2024 Otomedia sp. z o.o.
Redakcja  |   Reklama  |   Otomedia.pl
Dzisiaj
Sobota 20 kwietnia 2024
Imieniny
Agnieszki, Amalii, Czecha

tel. 660 725 808
tel. 512 745 851
reklama@otomedia.pl