Wchodząca w skład Grupy Kapitałowej Polskiej Miedzi, KGHM-owska spółka ma powody do satysfakcji. Dynamicznie rosła liczba klientów głównie w obszarze telefonii komórkowej i cyfrowej telewizji - to efekt konsekwentnie prowadzonej polityki lojalności bazy klientów i zmniejszania wskaźnika odejść. Operator kładł też nacisk na rozwój innowacyjnych, unikatowych na polską skalę technologii i usług oraz rozbudowę własnej sieci.
- Wzrost przychodów Grupy odnotowaliśmy głównie w obszarze usług internetowych i telewizyjnych. To potwierdzenie umacniającego się spadkowego trendu dla telefonii stacjonarnej i potwierdzenie słuszności naszej strategii, która stawia na inwestycje w innowacyjne technologie i usługi transmisji danych oraz rozwój nowych produktów: szeroko pojętych multimediów i telefonii komórkowej - mówi Arkadiusz Miszuk, prezes Telefonii DIALOG.
W I półroczu br. spółka osiągnęła lepsze wyniki finansowe, niż w analogicznym okresie ubr. Zysk netto wyniósł 21 800 tys. zł i jest wyższy od wyniku osiągniętego w pierwszych sześciu miesiącach 2009 roku (424 tys. zł.) Przychody były wyższe od ubiegłorocznych o milion złotych. Od stycznia do czerwca br. wyniosły 260 624 tys. zł (w I półroczu 2009 – 259 587 tys zł). Wzrost przychodów odnotowano przede wszystkim w obszarze usług świadczonych na bazie obcej infrastruktury (głównie usługi WLR) oraz przychodów z usług IPTV i transmisji danych świadczonych na własnej sieci. Zrealizowano również wyższy, w stosunku do analogicznego okresu roku ubiegłego, wynik na działalności operacyjnej o 7 632 tys. zł. Zysk z działalności operacyjnej wyniósł 22 155 tys. zł.
Dialog zwiększył liczbę klientów w obszarze telefonii stacjonarnej. Na koniec czerwca br. spółka posiadała 721 tys. linii dzwoniących na własnej (467,4 tys.) i obcej sieci (253,6 tys.). Liczba usług transmisji danych wyniosła 156 tys.