Grupa Oto:     Bolesławiec Brzeg Dzierzoniów Głogów Góra Śl. Jawor Jelenia Góra Kamienna Góra Kłodzko Legnica Lubań Lubin Lwówek Milicz Nowogrodziec Nysa Oława Oleśnica Paczków Polkowice
Środa Śl. Strzelin Świdnica Trzebnica Wałbrzych WielkaWyspa Wołów Wrocław Powiat Wrocławski Ząbkowice Śl. Zgorzelec Ziębice Złotoryja Nieruchomości Ogłoszenia Dobre Miejsca Dolny Śląsk

Lubin
Dialog chwali się wynikami

     autor:
Share on Facebook   Share on Google+   Tweet about this on Twitter   Share on LinkedIn  
Telefonia Dialog osiągnęła znacznie lepsze, niż w I półroczu ubr. wyniki finansowe, głównie jeśli chodzi o zysk netto i działalność operacyjną.

Wchodząca w skład Grupy Kapitałowej Polskiej Miedzi, KGHM-owska spółka ma powody do satysfakcji. Dynamicznie rosła liczba klientów głównie w obszarze telefonii komórkowej i cyfrowej telewizji - to efekt konsekwentnie prowadzonej polityki lojalności bazy klientów i zmniejszania wskaźnika odejść. Operator kładł też nacisk na rozwój innowacyjnych, unikatowych na polską skalę technologii i usług oraz rozbudowę własnej sieci.

- Wzrost przychodów Grupy odnotowaliśmy głównie w obszarze usług internetowych i telewizyjnych. To potwierdzenie umacniającego się spadkowego trendu dla telefonii stacjonarnej i potwierdzenie słuszności naszej strategii, która stawia na inwestycje w innowacyjne technologie i usługi transmisji danych oraz rozwój nowych produktów: szeroko pojętych multimediów i telefonii komórkowej - mówi Arkadiusz Miszuk, prezes Telefonii DIALOG.

W I półroczu br. spółka osiągnęła lepsze wyniki finansowe, niż w analogicznym okresie ubr. Zysk netto wyniósł 21 800 tys. zł i jest wyższy od wyniku osiągniętego w pierwszych sześciu miesiącach 2009 roku (424 tys. zł.) Przychody były wyższe od ubiegłorocznych o milion złotych. Od stycznia do czerwca br. wyniosły 260 624 tys. zł (w I półroczu 2009 – 259 587 tys zł). Wzrost przychodów odnotowano przede wszystkim w obszarze usług świadczonych na bazie obcej infrastruktury (głównie usługi WLR) oraz przychodów z usług IPTV i transmisji danych świadczonych na własnej sieci. Zrealizowano również wyższy, w stosunku do analogicznego okresu roku ubiegłego, wynik na działalności operacyjnej o 7 632 tys. zł. Zysk z działalności operacyjnej wyniósł 22 155 tys. zł.

Dialog zwiększył liczbę klientów w obszarze telefonii stacjonarnej. Na koniec czerwca br. spółka posiadała 721 tys. linii dzwoniących na własnej (467,4 tys.) i obcej sieci (253,6 tys.). Liczba usług transmisji danych wyniosła 156 tys.


opr. tom



o © 2007 - 2024 Otomedia sp. z o.o.
Redakcja  |   Reklama  |   Otomedia.pl
Dzisiaj
Czwartek 25 kwietnia 2024
Imieniny
Jarosława, Marka, Wiki

tel. 660 725 808
tel. 512 745 851
reklama@otomedia.pl