W konkursie na nazwę oraz hasło reklamowe Wojewódzkiego Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej w Legnicy S.A. wzięło udział aż145 osób z województwa dolnośląskiego. Jury konkursowe musiało wybrać najlepsze hasła spośród kilkuset propozycji.
- Nadesłano kilkaset propozycji nowej nazwy, m.in: MaxEnergy, LCC – Legnickie Centrum Ciepłownicze, COC - Centralny Okręg Ciepłowniczy (Legnica), Energetyka Cieplna Okręgu Miedziowego ECOM S.A., ENERM - Fabryka Ciepła, SPEC - Specjalistyczne Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej.
Firma WPEC w Legnicy jest postrzegana jako solidne, stale rozwijające się przedsiębiorstwo dostarczające swoim klientom energię cieplną. Świadczą o tym nadesłane propozycje haseł promujących naszą działalność, m.in. „Z nami wszystkie pory roku są ciepłe”, „Ciepło domowego ogniska od zaraz”, „Poczuj ciepłą stronę mocy”, „Myśl o nas ciepło!”, „By Twój dom emanował ciepłem!” - poinformowała Aleksandra józiewicz, rzecznik prasowy WPEC. - Komisja konkursowa uznała, że najciekawszą nazwę dla Wojewódzkiego Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej w Legnicy S.A. zaproponował pan Przemysław Latoń z Lubina, który zwyciężył jednogłośnie proponując nazwę Calor – Energetyka Cieplna ( z łac. calor – ciepło) i w nagrodę otrzyma konsolę playstation.
Wybrano również najlepsze hasło reklamowe. - Laureatem konkursu na hasło reklamowe został Pan Piotr Hameleusz z Lubina, który firmę WPEC w Legnicy chciałby promować hasłem „ Ciepło w zasięgu Twojej dłoni”. Nagrodą w tym konkursie jest dobrej klasy rower górski – mówi Józiewicz. - Wytypowana nazwa oraz hasło reklamowe nie są wiążące dla firmy, ale będą stanowić inspirację, na podstawie której powstanie nowa nazwa i hasło promujące przedsiębiorstwo WPEC w Legnicy S.A.