Kilka tygodni temu legnicki Urząd Stanu Cywilnego jako pierwszy w Polsce wprowadził możliwość rezerwowania terminu ślubu przez internet. Teraz to Legnicka Spółdzielnia Mieszkaniowa szykuje rewolucję w sposobie kontaktu z mieszkańcem. Już niebawem na stronie internetowej Spółdzielni, w tzw. elektronicznym Biurze Obsługi Mieszkańca (eBOM) każdy z członków LSM będzie mógł sprawdzić np. stan opłat. M.in. to czy nie zalegamy za jakiś miesiąc z czynszem czy z opłatą za wodę, czy mamy nadpłatę lub zwrot za ogrzewanie.
Kiedy ruszy eBOM? Dokładnie nie wiadomo.
- Moduł Elektronicznego Biura Obsługi Mieszkańców jest w fazie opracowywania. Jego uruchomienie planujemy po zakończeniu prac i przeprowadzeniu testów – mówi Grzegorz Lewandowski, zastępca prezesa Legnickiej Spółdzielni Mieszkaniowej.
Jak będzie można uruchomić swoje konto w eBOM? Najpierw trzeba będzie wypełnić ankietę i dostarczyć ją do Spółdzielni. Tam otrzymamy login i hasło i wtedy będziemy mogli korzystać z konta.
- To dobre rozwiązanie. Mamy przecież internetowe konta bankowe, to dlaczego nie załatwiać spraw ze Spółdzielnią również tą drogą – mówi Zdzisław, legniczanin.
Obecnie eBOM z powodzeniem działa już w kilkudziesięciu Spółdzielniach w kraju.