Chodzi konkretnie o parkomat na ulicy Chojnowskiej (naprzeciwko sklepu elektrycznego).
- Chciałem kupić bilet. Włożyłem monety i próbowałem wydrukować bilet, ale się nie udało. Kiedy chciałem zabrać z powrotem swoje pieniądze, parkomat ich nie wydał. Wyświetlił się tylko komunikat „Trwa aktualizacja danych” – mówi nasz Czytelnik.
Zapytaliśmy w firmie obsługującej parkomaty w Legnicy co należy zrobić w takiej sytuacji.
- Należy wtedy zadzwonić na naszą infolinię i zgłosić problem, podając numer parkomatu, wysokość kwoty jaka została do niego wrzucona i numer rejestracyjny samochodu – wyjaśnia Małgorzata Ziółkowska z firmy Coolar.
Kierowca nie musi się obawiać, że nie mając biletu, zapłaci mandat.
- Nawet jeśli się zdarzy w takiej sytuacji, że kierowca zostanie ukarany za brak biletu, to potwierdzenie zgłoszenia reklamacji anuluje karę – dodaje Ziółkowska.
Dlaczego parkomaty nie wydają biletu? Powody są różne.
- Brak papieru do drukowania biletu czy zabrudzony czytnik monet – kończy Ziółkowska.
Zdarzyło Ci się, że parkomat pobrał pieniądze i nie wydał biletu? Zgłoś to dzwoniąc na numer podany na parkomacie.