Od początku prezydencka akcja spotykała się z wielkim zainteresowaniem mieszkańców. Sześc tysięcy biało - błękitnych opasek na rękę rozeszły się jak ciepłe bułeczki. Jesienią ubiegłego roku biuro prezydenta miasta zamówiło kolejne 7 tysięcy egzemplarzy charakterystycznych bransoletek. Zapas jest już na wyczerpaniu, ale mają być kolejne.
Kampania promocyjna "Legnica Moim Miastem" rozpoczyna kolejną odsłonę. Do wszystkich pragnących zamanifestować swoją więź z miastem mogą trafić tym razem owalne, błękitno - białe naklejki na szyby samochodów. Zawierają hasło promocyjne na tle charakterystycznej, graficznej sylwety miasta.
Naklejki pojawiły się w miejscach, gdzie zmotoryzowani mieszkańcy miasta dokonują rejestracji samochodów (parter ratusza). Naklejki można też otrzymać w Miejskim Przedsiębiorstwie Komunikacyjnym, korporacjach taksówkarskich, Wojewódzkim Ośrodku Ruchu Drogowego, Zarządzie Dróg Miejskich oraz Ośrodku Sportu i Rekreacji.