Gdzie tylko można, tam od razu stawia się słup. A na słupie pojawia się od razu reklama jedzenia dla kotów, dewelopera czy zupy w kartonie. Zdecydowana większość ludzi przestała już zwracać uwagę na tą formę reklamy. Jednak agencje w dalszym ciągu walczą o to, byśmy zwracali na nie uwagę. Coraz częściej są one trójwymiarowe, dzięki czemu wyróżniają się na tle innych. Jednak wszystko wskazuje na to, że w najbliższych latach reklamy statyczne zostaną zastąpione przez ekrany. Telewizory LED i LCD są już niemal standardem w naszych domach. Jednocześnie specjalistyczne firmy umieszczają tego typu wyświetlacze w supermarketach, zakładach fryzjerskich, na ulicach czy nawet w taksówkach. Tradycyjne słupy zmieniane są coraz częściej w takie, które przystosowane są do utrzymania i obsługi olbrzymich wyświetlaczy. Taniejące koszty obu tych technologii nieuchronnie doprowadzą nas do momentu, w którym większość reklam będzie wyświetlana a nie drukowana na papierze. Dzięki temu możliwe będzie wprowadzenie animacji i ruchomych obrazów, które zdecydowanie bardziej przyciągają wzrok konsumentów. Lecz co będzie potem? Reklama 3D. Ale co będzie później – tego jeszcze nikt nie wie.
Legnica
Reklamy LED – zmiotą outdoor?
2012-12-24, 19:48
autor:
Wychodzisz z domu – billboard. Wchodzisz do metra – billboard. Idziesz do firmy – billboard. Reklama outdoorowa tak rozpowszechniła się w ostatnich kilku latach, że w miastach nie ma właściwie wolnych przestrzeni.