W tym krótkim czasie specjalistyczne pojazdy przejechały ulicami miasta prawie 2.200 km. Zużyto niemal 150 ton soli, ponad 320 ton mieszanki i 460 ton solanki. Koszt trzydniowych zmagań z zimą to prawie 160 tysięcy zł, pochodzących z budżetu miasta. Od początku stycznia zapewnienie przejezdności ulic kosztowało ok. 600 tysięcy.
W mieście priorytetowym odśnieżaniem objętych jest 170 km dróg (zwłaszcza głównych arterii komunikacyjnych i obiektów inżynieryjnych) oraz 50 km chodników.
W wielu miejscach śnieg usuwany zarówno przez osoby prywatne, spółdzielnie, jak i służby komunalne składany jest w pryzmach. Już od jutra (23 stycznia) każdy zainteresowany podmiot będzie mógł wywozić zebrany śnieg (wyłącznie czysty, niezasolony) na wyznaczone przez miasto miejsca do jego bezpłatnego składowania.
Podobnie, jak w latach wcześniejszych, miejsca składowania wyznaczono i przygotowano w rejonie skrzyżowania ulic Pątnowskiej, Malinowej i Podmokłej oraz w rejonie Obwodnicy Zachodniej - pomiędzy obwodnicą a ogrodzeniem firmy Zanam-Legmet. Miejsca te będą oznaczone tablicami informacyjnymi.