Grupa Oto:     Bolesławiec Brzeg Dzierzoniów Głogów Góra Śl. Jawor Jelenia Góra Kamienna Góra Kłodzko Legnica Lubań Lubin Lwówek Milicz Nowogrodziec Nysa Oława Oleśnica Paczków Polkowice
Środa Śl. Strzelin Świdnica Trzebnica Wałbrzych WielkaWyspa Wołów Wrocław Powiat Wrocławski Ząbkowice Śl. Zgorzelec Ziębice Złotoryja Nieruchomości Ogłoszenia Dobre Miejsca Dolny Śląsk

Jedyny polski roadster - Syrena Sport z Wrocławia

     autor:
Share on Facebook   Share on Google+   Tweet about this on Twitter   Share on LinkedIn  
Zasiąść za kierownicą samochodu, który istniał tylko chwilę i przepadł bez wieści na ponad pół wieku, jednocześnie stając się legendą polskiej motoryzacji? To możliwe.
Jedyny polski roadster - Syrena Sport z Wrocławia

Jedyny polski roadster - Syrena Sport z Wrocławia
kliknij na zdjęcie, aby powiększyć.Jedyny polski roadster - Syrena Sport z Wrocławia
kliknij na zdjęcie, aby powiększyć.Jedyny polski roadster - Syrena Sport z Wrocławia
kliknij na zdjęcie, aby powiększyć.

Dzięki mrówczej pracy i ogromnemu uporowi zespołu pasjonatów, do życia przywrócono jedyny zbudowany w Polsce roadster - Syrenę Sport. To, co wydawało się niemożliwe, stało się rzeczywistością. A teraz każdy będzie mógł zobaczyć „najpiękniejszy samochód zza żelaznej kurtyny”- jak określił to w 1960 roku włoski dziennik „Il Giorno” – w  styczniu replika stylistyczna Syreny Sport wyruszyła w swoje pierwsze dwumiesięczne tournée po Polsce.

We Wrocławiu będzie ją można podziwiać przez tydzień, począwszy od 31 stycznia, w hipermarkecie Real przy ul. Krzywoustego 126.

Dla każdego, kto zakocha się w tym niezwykłym samochodzie, przygotowano konkurs „Nie możesz kupić legendy. Możesz ją wygrać”. Główną nagrodą w nim jest druga replika Syreny Sport, która właśnie powstaje we Wrocławiu.

Szansa na wygranie tego niezwykłego auta będzie do końca marca 2013. Szczegóły dotyczące konkursu oraz nagród dodatkowych utrzymanych w klimacie retro znaleźć można na stronie – www.powrotlegendy.pl

Prace nad stworzeniem repliki Syreny Sport, stylistycznie w stu procentach wiernej oryginałowi, rozpoczęto w ubiegłym roku. Projekt wsparli miłośnicy i specjaliści, którzy kochają stare samochody i o Syrenie wiedzą prawie wszystko.

Pierwszy prototypowy model zaprojektowany przez inżyniera Cezarego Nawrota na warszawskim Żeraniu nigdy nie został wprowadzony do seryjnej produkcji i szybko zakończył swój żywot w niejasnych okolicznościach. Stylistycznie szczegółowo zrekonstruowana Syrena Sport dopiero teraz ma szanse zaprezentować się na polskich drogach i opowiedzieć swoją historię. Jako pierwszy za jej kierownicą miał okazję zasiąść Leszek Kuzaj, który zaprezentował rajdowe możliwości syreny podczas 50. Rajdu Barbórka w grudniu 2012 roku.


oto



o © 2007 - 2021 Otomedia sp. z o.o.
Redakcja  |   Reklama  |   Otomedia.pl