Grupa Oto:     Bolesławiec Brzeg Dzierzoniów Głogów Góra Śl. Jawor Jelenia Góra Kamienna Góra Kłodzko Legnica Lubań Lubin Lwówek Milicz Nowogrodziec Nysa Oława Oleśnica Paczków Polkowice
Środa Śl. Strzelin Świdnica Trzebnica Wałbrzych WielkaWyspa Wołów Wrocław Powiat Wrocławski Ząbkowice Śl. Zgorzelec Ziębice Złotoryja Nieruchomości Ogłoszenia Dobre Miejsca Dolny Śląsk

Legnica
Sukces, jakich mało

     autor:
Share on Facebook   Share on Google+   Tweet about this on Twitter   Share on LinkedIn  
Jak ten czas mija. Jeszcze niedawno mieszkańcy Legnicy z niecierpliwością czekali na pierwszy w Zagłębiu Miedziowym sklep Media Markt, a już dziś świętujemy pierwsze jego urodziny w Legnicy, a dziesiąte w Polsce.

W ciągu całego roku Media Markt przy ul. Chojnowskiej odwiedziło prawie milion klientów!

Podstawa, to rzetelna praca

Media Markt już na stałe wpisał się w legnicki krajobraz. To dzięki szerokiej ofercie markowych produktów, najniższym cenom i wyrazistym akcjom promocyjnym, market chwalą sobie mieszkańcy całego regionu często go odwiedzając. Dla większości mieszkańców Zagłębia Miedziowego, to sklep pierwszego wyboru w zakupie sprzętu z zakresu elektroniki użytkowej.

Przez ostatni rok legnicki Media Markt poznali prawie wszyscy mieszkańcy. Najświeższe nowinki techniczne w doskonałych cenach, to niezwykle kusząca oferta dla każdego miłośnika i pasjonata elektroniki użytkowej.

Powodów świetnie prosperującego na rynku marketu Media Markt jest wiele. Po pierwsze, do zbudowania pozycji lidera, potrzebne było solidne przygotowanie i otwarcie na potrzeby klientów. Już w fazie planowania lokalizacji marketu szczegółowo zbadano preferencje zakupowe mieszkańców. Sukces legnickiego marketu nie pojawił się z dnia na dzień, ale rzetelna praca prawie stu osób personelu i dyrekcji marketu, aby zaspokoić potrzeby i oczekiwania legniczan, zaowocowała zbudowaniem popularności i zaufania wśród klientów marketu.

- Nasz potencjał tkwi w ofercie handlowej uwzględniającej potrzeby najbardziej wymagających kupujących, dla których marka i cena odgrywają rolę nadrzędną. Mamy mocną pozycję rynkową, a nasz sposób komunikowania się z klientami nieustannie elektryzuje polskie społeczeństwo – mówi Zbigniew Sieciński, dyrektor sklepu Media Markt w Legnicy.

Dyrektorzy legnickiego Media Markt, Marcin Banaszkiewicz (z lewej) i Zbigniew Sieciński mogą mówić o sukcesie marketu na naszym rynku. Fot. Wincenty Kołodziejski

Hity elektroniki

Oceniając pierwszy i bardzo udany rok, można zauważyć, że wśród mieszkańców Legnicy i okolic największym zainteresowaniem cieszyły się telewizory i laptopy, jednak prawdziwym hitem sprzedaży niezmiennie jest telewizor wykonany w technologii LCD. To właśnie o ten produkt najczęściej pytali i po niego sięgali klienci. Legnicki Media Markt niezmiennie oferuje swoim klientom szeroki wybór markowych towarów spośród ponad 40 tysięcy artykułów. Doskonały asortyment elektroniki użytkowej podzielony jest na działy: TV, Hi-Fi, sprzęt AGD, Muzyka i Film, Komputery/Akcesoria komputerowe, Software, Telekom, Foto, Akcesoria, własne laboratorium fotograficzne. Źródło sukcesu tkwi w dostępności towarów z każdego pułapu cenowego. Można tu kupić zarówno bardzo tanie, jak i ekskluzywne produkty wiodących firm światowych oraz rodzimych producentów. Zgodnie ze swoją strategią Media Markt, zdobywca tytułu „Mistrz Handlu i Usług” 2007, oferuje klientom zawsze najnowsze i najbardziej innowacyjne produkty jako pierwszy na rynku. Najlepszym dowodem uznania dla działalności firmy jest zdobycie przez nią I miejsca w kategorii sklepów RTV/AGD i tytułu Solidnego Pracodawcy Roku 2006.

Media Markt zamierza kontynuować swój rozwój i umacniać pozycję lidera w Polsce i  Europie. Niezbędne jest bieżące dostosowywanie modelu przedsiębiorstwa do wymogów czasu, nie zmieniając jednak przy tym podstawowej struktury organizacji. Największym wyzwaniem wciąż pozostaje zachowanie wyjątkowej kultury przedsiębiorstwa jako fundamentu sukcesu oraz ciagłe wychodzenie naprzeciw oczekiwaniom klientów i pracowników.

- Wierzymy w potencjał naszych pracowników, ich zaangazowanie i szerokie możliwości. Bez nich niczego byśmy nie osiągnęli, a z  nimi możemy konsekwentnie się rozwijać – podkreśla dyrektor marketu, Marcin Banaszkiewicz.

Goście spotkania mogli spróbować urodzinowego tortu. Fot. Wincenty Kołodziejski

***

Media Markt stale otwiera nowe markety i jest obecny już w 15 krajach Europy, począwszy od Niemiec poprzez Polskę, Austrię, Belgię, Francję, Grecję, Hiszpanię, Holandię, Portugalię, Rosję, Szwajcarię, Szwecję, Turcję, Włochy i Węgry. Obecnie w Europie jest ponad 490 sklepów sieci Media Markt. Najbliższe plany rozwoju sieci w Polsce zakładają uruchomienie w 2008 roku 4-5 nowych marketów.

Powierzchnia całkowita: 3500 m²; Liczba zatrudnionych: około 100 osób + 20 osób z firm zewnętrznych; Godziny otwarcia: poniedziałek – sobota: 9.30 - 21.00, niedziela: 10.00 – 20.00; Możliwość zakupów ratalnych, liczba klientów w ciągu roku: około 1 milion; średnia liczba odwiedzających dziennie 2500 osób; najchętniej kupowane sprzęty w ciągu tego roku: telewizor LCD 32”; aktualny hit Laptop HP za 1299 zł.

Honory gospodarzy pełnili dyrektorzy Media Markt – Zbigniew Sieciński (przy krojeniu torta) i Marcin Banaszkiewicz Fot. Wincenty Kołodziejski


tom



o © 2007 - 2024 Otomedia sp. z o.o.
Redakcja  |   Reklama  |   Otomedia.pl
Dzisiaj
Wtorek 16 kwietnia 2024
Imieniny
Bernarda, Biruty, Erwina

tel. 660 725 808
tel. 512 745 851
reklama@otomedia.pl