Celem studiów jest wyposażenie słuchaczy w stosowną wiedzę, kompetencje i umiejętności z zakresu zaprojektowania, przygotowania i realizacji profesjonalnej strategii funkcjonowania siebie jako marki (personal branding) oraz zdobycia wiedzy, kompetencji i praktycznych umiejętności w zakresie stosowania standardów etycznych w biznesie.
Studia skierowane są do absolwentów studiów wyższych na dowolnym kierunku będącymi osobami publicznymi (np. rzecznicy, politycy, dziennikarze, ludzie nauki, sportowcy) oraz menedżerami, adwokatami, radcami prawnymi, przywódcami, przedsiębiorcami, przedstawicielami handlowym, a także do osób zainteresowanych zdobyciem lub poszerzeniem wiedzy, umiejętności i kompetencji w zakresie budowania własnej marki i etykiety biznesu.
Wykaz przedmiotów:
budowanie własnej marki,
sztuka mówienia,
sztuka wizerunku
prelekcje praktyków,
seminarium
bon ton – etykieta w biznesie,
socjotechnika w komunikowaniu,
praktyczna psychologia motywacji, determinacji i asertywności.
Studia trwają 2 semestry (175 godzin dydaktycznych).