• Najlepszy wizerunek w mediach społecznościowych,
• Najlepszy event społeczny - za Legnickie Spotkania Kobiet
• Najlepsza Kampania Informacyjno Promocyjna Spółki Samorządowej - dla Legnickiego Przedsiębiorstwa
Wodociągów i Kanalizacji za kampanię „Pij naszą wodę”.
Celem konkursu jest promowanie i nagradzanie najbardziej wartościowych inicjatyw jednostek samorządów terytorialnych i organów administracji państwowej jako inspiratorów kreatywnych działań i rozwiązań.
Do tegorocznej edycji konkursu zostało zgłoszonych 200 projektów z całej Polski w 6 kategoriach. Organizatorem wydarzenia są twórcy Ogólnopolskiej Konferencji PR w Samorządzie i Administracji Państwowej. Wyróżnienia przyznano naszemu miastu podczas XV Ogólnopolskiej Konferencji PR w Samorządzie i Administracji Państwowej w Katowicach.
– Konkurs to niepowtarzalna okazja, by wyróżnić te inicjatywy, na których inni mogą się wzorować – mówi Sebastian Chachołek, prezes Grupy PRC Holding, organizującej konkurs.