Firma ESKADRA wyłoniona została w drodze przetargu. Ostatnio zrealizowała na zlecenie Urzędu Marszałkowskiego strategię komunikacji wizerunkowej Dolnego Śląska.
Opracowanie legnickiej strategii potrwa do końca roku. Wykonawca przeprowadzi szereg badań i analiz społecznych, które pozwolą określić istotne wartości, walory miasta oraz cechy składające się na nowoczesny i atrakcyjny wizerunek Legnicy. Odbędzie się cykl spotkań konsultacyjnych w różnych środowiskach społeczno-zawodowych. Pierwsze, otwarte spotkanie tego typu odbędzie się na początku września (o terminie i miejscu oczywiście poinformujemy legniczan). Badane będą zarówno opinie samych legniczan o swym mieście, jak i opinie mieszkańców innych, dużych miast regionu i kraju. Autorzy strategii bardzo liczą na ścisłą współpracę z lokalnymi i regionalnymi mediami. Efektem prac będzie również spójny system identyfikacji wizualnej Legnicy oraz harmonogram prac związanych z wdrażaniem strategii.
Koszt przedsięwzięcia, które traktowane jest jako wieloletnia inwestycja w rozwój miasta, wyniesie 176.900 zł brutto.