Marketingu miejsc nie można uprawiać w oderwaniu od potrzeb i opinii mieszkańców, a zwłaszcza liderów lokalnej społeczności. Dlatego wraz z Eskadrą organizujemy cykl konsultacji społecznych, które towarzyszą pracom nad powstającą strategią. Podczas najbliższego spotkania zostaną zaprezentowane wyniki badań, pokazujące, jak Legnicę widzą Polacy; zalety miasta oraz bariery uniemożliwiającego jego rozwój; to, co przyciąga do Legnicy, a co może do niej zniechęcać; czy i jak postrzeganie miasta zależy od wieku czy stylu życia respondentów. Eskadra zinterpretuje wyniki przeprowadzonych badań i wskaże oparte na nich hipotezy strategiczne, z których następnie wyłoni najlepsze pomysły na promocję naszego miasta.
Najbliższe spotkanie nie będzie jednak wyłącznie poświęcone badaniom. Chcemy się na nim wspólnie zastanowić także nad obecnym i przyszłym wizerunkiem Legnicy. Znaleźć słowa, którymi najtrafniej można określić nasze miasto. Poszukać odpowiedzi na pytania, jak powinno się reklamować nasze miasto, na czym oprzeć swój wizerunek i w jaki sposób zapewnić, by dobrze się w nim czuli mieszkańcy, pojawiali się nowi inwestorzy, a turyści chcieli do niego przyjeżdżać i wracać.
Uwagi, wnioski i sugestie biorących udział w spotkaniu mieszkańców mogą stać się ważną wskazówką dla autorów przygotowywanego dokumentu. Jednocześnie prosimy także o wypełnienie ankiety „Markowa Legnica” znajdującej się na stronie www.legnica.eu/marka.
Terminy pozostałych konsultacji społecznych:
17 listopada, godz. 14.00, Szkolne Schronisko Młodzieżowe, ul Jordana
15 grudnia, godz. 14.00, Szkolne Schronisko Młodzieżowe, ul Jordana– prezentacja strategii i systemu identyfikacji wizualnej miasta