Grupa Oto:     Bolesławiec Brzeg Dzierzoniów Głogów Góra Śl. Jawor Jelenia Góra Kamienna Góra Kłodzko Legnica Lubań Lubin Lwówek Milicz Nowogrodziec Nysa Oława Oleśnica Paczków Polkowice
Środa Śl. Strzelin Świdnica Trzebnica Wałbrzych WielkaWyspa Wołów Wrocław Powiat Wrocławski Ząbkowice Śl. Zgorzelec Ziębice Złotoryja Nieruchomości Ogłoszenia Dobre Miejsca Dolny Śląsk

Premierowy pokaz nowej astry

     autor:
Share on Facebook   Share on Google+   Tweet about this on Twitter   Share on LinkedIn  
W świetle kamer i jupiterów, w lubińskim salonie opla odbył się przedpremierowy pokaz nowej astry.

Flota modeli astry ma wreszcie samochód, który w klasie kompaktów wyznacza nowe trendy, nadaje nowy wymiar. Bo w nowej generacji opla, astra łączy w sobie elegancję, precyzję i drapieżność. Do tej pory kolejne modele astry charakteryzowały się przewidywalnością. Z nową astrą jest zupełnie inaczej. Wyraźnie sportowa sylwetka podkreślona elegancką linią nadwozia, niemiecka precyzja widoczna w każdym szczególe, jakość wykonania i zastosowanych materiałów, komfort i niezwykle mocne i oszczędne silniki - taka jest nowa astra.

Tworząc nową astrę, projektanci zastosowali nową filozofię interpretacji sylwetki nadwozia. Charakterystyczną linię, która spodobała się w insignii, wykorzystano także w astrze, ale nadając jej jednak nieco inny wymiar. Przednie reflektory w kształcie orlego oka, otaczające wyraźnie zarysowane światła dzienne w kształcie skrzydła, podkreślają silny, sportowy charakter. Z przodu niewielki grill górny do osadzenia nowego logo Opla i większy, bardziej wyraźny dolny wlot powietrza, stwarza wrażenie bardziej sportowego wyglądu. W astrze zastosowano nowe rozwiązanie układu zawieszenia. Zawieszenie przednie oparte jest na kolumnach MacPhersona, podobnie jak w insignii oraz w postaci belki skrętnej tylnej osi z drążkami Watt’a. Układ ten pozwala zredukować niepożądany hałas i wibracje, umożliwiając jednocześnie komfortową jazdę i stabilność ruchu pojazdu.

Adaptacyjne zawieszenie FlexRide po raz pierwszy zastosowane w insgnii, teraz debiutuje w segmencie kompaktowym w nowej astrze. Kierowca może wybierać spośród trzech różnych trybów jazdy: normalny, sportowy lub turystyczny. Każda z tych opcji dostosowuje się do zmiany stylu jazdy i prędkości. Wysoką jakość widać we wnętrzu auta. Jakość materiałów zastosowanych w nowym oplu widoczna jest w takich elementach, jak drobnoziarniste, miękkie w dotyku powierzchnie, faktura paneli, jakość elementów wystroju wnętrza, chromowane wykończenia, czy też przyciski i przełączniki.

Czas na silniki. I tu pełne zaskoczenie. Nowa astra oferuje nam cztery rodzaje silników benzynowych i trzy z napędem diesla. 1,4-litrowy motor GM wyposażono w nowoczesne turbodoładowanie zapewniające wysokie osiągi i niskie zużycie paliwa. Silnik benzynowy oferowany jest w wariantach mocy od 100 do 180 KM. Dla fanów jednostek wysokoprężnych dostępne są silniki o pojemności 1.3, 1.7 i 2-litrowe o mocy odpowiednio 95, 110/125 i 160 KM. Nowa astra dostępna jest w czterech wersjach: essentia, enjoy, cosmo i sport. Najtańsza kosztuje 58,5 tys. zł, najdroższa - ponad 91 tys. zł.


tom



o © 2007 - 2024 Otomedia sp. z o.o.
Redakcja  |   Reklama  |   Otomedia.pl
Dzisiaj
Piątek 26 kwietnia 2024
Imieniny
Marii, Marzeny, Ryszarda

tel. 660 725 808
tel. 512 745 851
reklama@otomedia.pl