Jak co tydzień, na łamach Expressu Legnickiego czytelnicy odnajdą informacje o najważniejszych wydarzeniach w mieście.
Eskadra MarketPlace zakończyła prace nad strategią zarządzania marką Legnicy. Wyniki zaprezentowane zostały 15 grudnia. Podczas spotkania przedstawiciele agencji omówili podstawowe założenia dokumentu i po raz pierwszy ujawnili slogan pozycjonujący Legnicy, jej nowe logo oraz najważniejszego spośród szeregu zadań, których wdrożenie zakłada strategia, czyli utworzenie w mieście muzeum zimnej wojny. Więcej w artykule "Logo i muzeum zimnej wojny".
Niemal całą dobę trwały poszukiwania awarii sieci ciepłowniczej, do której doszło 21 grudnia. Do południa kaloryfery w mieszkaniach na terenie Legnicy stały się zimne. Ostatni mieszkańcy czekali na przywrócenie dostaw ciepła aż do północy. W tekście "Zimne kaloryfery" opisujemy przebieg zdarzeń od chwili pojawienia się awarii, która pozbawiła legniczan energii.
Politycy, sportowcy, dziennikarze, sympatycy futbolu – wszyscy stawili się w hali przy ul. Lotniczej, aby rywalizować o miano najlepszej drużyny w mieście. Głównym celem imprezy była kwesta na rzecz legnickiego Domu Dziecka. Relację z najważniejszego legnickiego wydarzenia sportowego ostatnich tygodni zamieszczamy w artykule "Zagrali o uśmiech".
O czym jeszcze piszemy na łamach 193. numeru Express Legnickiego? Przypominamy temat przeniesienia pomnika Wdzięczności dla Armii Radzieckiej, który odkurzyła niedawno radna Ewa Szymańska, z prezydentem miasta Tadeuszem Krzakowskim rozmawiamy m.in. o tym, jaki był upływający rok. Zachęcamy do lektury najnowszego wydania naszego tygodnika.