Aby odnaleźć konto Miedzi wystarczy wpisać w wyszukiwarce Facebooka: MiedzLegnica.eu albo kliknąć w link zamieszony na oficjalnej stronie internetowej klubu (www.miedzlegnica.eu). Za pomocą tego najpopularniejszego portalu społecznościowego Miedź chce zabiegać o nowych kibiców, przede wszystkim o młodych ludzi, którzy na co dzień wiele czasu spędzają surfując w sieci.
– Internet jest dziś dla wielu ludzi podstawowym narzędziem komunikacji. Wychodzimy im naprzeciw i chcemy budować społeczność kibicowską wokół klubowej strony internetowej oraz profilu na Facebooku – tłumaczy Martyna Pajączek, dyrektor ds. marketingu i PR firmy DSA Financial Group SA, sponsora Miedzi.
Legnicki klub w najbliższym czasie przewiduje m.in. konkursy dla osób, które zostaną fanami Miedzi na Facebooku. – Na tym nie koniec. Dla naszych Kibiców przygotowaliśmy wiele niespodzianek. W miniony weekend przeprowadziliśmy tekstową relację na żywo z meczu w Wągrowcu za pośrednictwem serwisu Twitter, którą można było śledzić na naszej stronie internetowej. Te działania spotkały się z pozytywnym odzewem naszych Fanów, o czym najlepiej świadczy lawinowo rosnąca liczba użytkowników klubowej witryny www.miedzlegnica.eu – dodaje Martyna Pajączek.