Jednocześnie ZUS zwiększył liczbę konsultantów udzielających telefonicznych porad.
Obok dotychczas obowiązujących numerów na Centrum Obsługi Telefonicznej ZUS działa już nowy numer 801 401 987, pod którym w godzinach od 8 do 16 każdy klient będzie mógł uzyskać pełen zakres specjalistycznych porad w zakresie funkcjonalności nowej wersji oprogramowania Płatnik.
Uruchomienie dodatkowej linii i zwiększenie o 40 osób składu zespołu konsultantów wiąże się z lawinowym wzrostem połączeń do COT. W ostatnich dniach konsultanci tylko jednej grupy tematycznej obsługiwali około 1000-1200 połączeń telefonicznych dziennie oraz kilkaset zapytań przesyłanych na skrzynkę poczty elektronicznej.
Obecnie dostępne numery Centrum Obsługi Telefonicznej:
• 801 400 987 - z telefonów stacjonarnych,
• (22) 560 16 00 - z telefonów stacjonarnych i komórkowych,
• 801 401 987 - porady w zakresie funkcjonalności programu Płatnik.